1. Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć.
2. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych" będą karane.
3. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez", numery seryjne ("seriale" czy łamiące zabezpieczenia ("cracki". Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.
4. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
5. Nie obrażamy innych forumowiczów.
6. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
7. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj".
8. Dział Hyde Park przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
9. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Hyde Park, będą przenoszone do Hyde Parku.
10. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Hyde Parku.
11. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
12. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
13. Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
14. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
15. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
16. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" czy inne).
17. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.
18. W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum.
19. Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
O zmianach w regulaminie informować będę na forum.
Życzę miłego korzystania z forum.
Post został pochwalony 0 razy
2. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych" będą karane.
3. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez", numery seryjne ("seriale" czy łamiące zabezpieczenia ("cracki". Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.
4. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
5. Nie obrażamy innych forumowiczów.
6. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
7. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj".
8. Dział Hyde Park przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
9. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Hyde Park, będą przenoszone do Hyde Parku.
10. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Hyde Parku.
11. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
12. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
13. Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
14. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
15. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
16. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" czy inne).
17. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.
18. W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum.
19. Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
O zmianach w regulaminie informować będę na forum.
Życzę miłego korzystania z forum.
Post został pochwalony 0 razy